izmir çocuk escort çocuk escort antalya istanbul escort çocuk çocuk escort izmir orospu izmir cocuk escort bayan orospu izmir escort orospu bayan antalya istanbul cocuk escort cocuk escortlar izmir ankara size dar gelir ankara cocuk escort cocuk bayan ankara ankara cocuk escort ankara travesti escort cocuk ankara cocuk escort ankara ankara cocuk escort ankara escort escort ankara ankara eskort eskort ankara ankara eskort bayan ankara escort bayan escort bayan ankara ankara escort bayanlar ankara çocuk escort ankara escort escort ankara ankara escort bayan bayan ankara escort escort bayan ankara ankara escort bayanlar ankara çocuk escort ankara escort escort ankara cocuk pornosu

шаблоны wordpress.

Талант визначає все!

На Кафедрі сучасної хореографії Київського національного університету культури і мистецтв відбулася творча зустріч студентів із лауреатом Національної премії України ім. Т. Г. Шевченка, народним артистом Молдови, художнім керівником театру сучасної хореографії «Київ Модерн-Балет» та викладачем Кафедри сучасної хореографії з дисципліни «Мистецтво балетмейстера» Раду Поклітару.

1

Майстер розповів молоді про власний творчий шлях, поділився цікавими спогадами зі студентського життя і хореографічної практики та відкрив чимало яскравих рецептів професійного успіху.

2

На захід завітала і завідувач Кафедри сучасної хореографії, кандидат мистецтвознавства, доцент Ольга Бігус. У своєму зверненні до студентів та майстра Ольга Олегівна особливо відзначила складність та важливість дисципліни «Мистецтво балетмейстера», яку Раду Поклітару викладає на кафедрі, та додала: «Фаховий внесок Раду Віталійовича є цінним для мене і студентів. Навчання у лідера сучасної хореографії як України, так і Європи, – прекрасний досвід для майбутніх фахівців. Ця зустріч є неформальним простором для розмов, адже творчість неможливо закувати в рамки».

3

Відповідаючи на питання допитливих студентів, Раду Віталійович акцентував увагу на особливостях сучасної хореографії. «Ми повинні добре розуміти, що епоха домінування одного стилю закінчилася. Зараз немає конкретних аксіом і правил, зникають «чисті» жанри. Усе змішано: рухи, відео, гра на музичних інструментах», – зазначив майстер. За його словами, до сьогоденних хореографів висувається лише одна вимога – аби не було нудно: «Страшний сон – це глядач, який заснув на виставі».

4

Раду Поклітару також відзначив популярні тенденції серед молодих постановників: «Сучасні хореографи беруться за глобальні теми, хоча набагато легше показувати, коли ти говориш про щось конкретне. Варто пам’ятати – у глядача закладене бажання співчувати. Проте для цього він повинен розуміти те, що бачить. Взагалі мистецтво потрібне для того, щоб краще розуміти світ і себе. Тому коли усе змінювалося, театр завжди залишався. Театр – це живе мистецтво».

5

Для слухачів майстер виокремив 2 категорії хореографів: перша – щасливі і спокійні, адже «вони усе вигадали вдома», друга – нещасливі і неспокійні, які «приходять, не знаючи, що будуть робити, а просто починають творити». Себе Раду Поклітару зарахував до останніх, зауваживши: «Я не вірю у натхнення. Частіше за все створюю вистави тому, що треба. Композитор і музичний критик Петро Чайковський казав: «Натхнення не можна чекати. Потрібно перш за все працювати, працювати і працювати!» Якщо ж брати до уваги окремі роботи, то це скоріше не натхнення, а точка, від якої ви відштовхуєтеся».

6

Спілкуючись зі студентами на тему процесу постановки хореографічних вистав, Раду Віталійович дав чимало порад стосовно виходу із творчої кризи та уникнення плагіату. Як підкреслив майстер, зайшовши у глухий кут, можна спробувати пробитися далі і змусити себе працювати, а можна відкласти усе на наступний день. Це не залежить від досвіду. Проте Раду Поклітару застережив, що не варто звертатися у таких ситуаціях до плагіату: «Вирвана з контексту хореографія, вставлена у свою, ніколи не працює».

7

Особливу увагу студентів викладач звернув на роль таланту і виконавця в діяльності постановника: «Виконавець – це важливо. Може бути геніальна хореографія, але поганий виконавець, і тоді це буде провал. Коли ви починаєте працювати із танцівниками, подивіться, що вони роблять погано, і замініть це на те, що роблять добре».

За визначенням хореографа, геніальна і талановита людина – це людина, яка має бездоганний набір якостей для конкретної діяльності, і такою вона лише народжується: «Талант визначає все. Можна бути талановитою матір’ю, можна вміти смажити смачну яєчню коханій людині. У творчості так само, але проявляється більш яскраво».

8

Наприкінці спілкування Раду Віталійович поділився з молоддю планами на майбутнє та розповів, як потрібно вчитися, аби виробити свій власний хореографічний почерк, додавши: «Хореограф росте доти, доки у нього змінюється і розвивається професійна лексика».

10

Тож, завершуючи творчу зустріч із майстром, Ольга Бігус анонсувала нові майстер-класи та відкриті лекції із Раду Поклітару для студентів, які бажають розвиватися і дізнаватися нові факти від практика хореографічного мистецтва.

11